Friday 23 December 2016

Trio Obor-Obor

Trio Obor-Obor?
apa benda tue?
hahaha
sebab Trio Obor-Obor bakal berpisah
 buat sementara waktu
saja buat special entry nie untuk kenang balik 
zaman Trio  Obor-Obor di wujudkan

sapa je ahli Trio Obor-Obor nie?

tara~~

secara official-nya Trio Obor-Obor nie
terdiri daripada kami bertigalah
aku, Lizza & Ayie


Trio obor-obor nie merupakan salah satu 
relationship yang sangat special
dalam hidup aku

Segalanya bermula dengan perlantikan kami


sebagai
Ahli Majlis Perwakilan Pelajar Island College Of Technology (ICT) 
Sidang 2015/2016

Masing-masing tak kenal antara satu sama lain,
masing-masing ambik course lain-lain
bertegur sapa tue memang taklah kan
untuk permulaannyalah

 waktu permulaan perlantikan tue 
aku sangat jarang bergaul dengan MPP lain
yang aku kenal cuma Wani, Syu & Dayah
sebab diaorang memang classmate aku

sehingga lah kami join satu event kat seberang nie
aku dah start rapat dengan Ayie & Lizza
dan Ayielah pencetus Trio Obor-Obor nie :)

dah masing-masing tahu perangai gila masing-masing
kami pun 
duk merapu sekali
duk melawak sekali
duk buat luahan hati sekali
dan 
macam-macam lagilah 
(panjang sangat nak senaraikan)




banyak memori yang dah kami lakar bersama
suka duka
penat lelah 
selama dengan Trio Obor-Obor nie
tak lupa juga
kerana MPP kami rapat macam sekarang nie

memandangkan 
Ayie & Lizza dah last sem
maka Trio Obor-Obor pun akan berehat sebentar
(berehat je, takkan bubar tau!)

InsyaALLAH
kalau ada masa nanti kami buat comeback nah
*yang mana tau-tau*
hahahaha

untuk korang berdua
banyak lagi halangan & cabaran
 yang duk tunggu korang berdua
kat depan sana
so
Selamat maju jaya tau!

ada masa & kelapangan nanti kita jumpa ok?

buat masa nie
take care tau Ayie & Lizza
 ;)
mucho love!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...