Saturday 31 December 2016

Bye-Bye 2016!

Assalamualaikum & hye!
Im back chuolss!!
hahahahhaah
orang lain busy study & sambut tahun baru
 aku busy update blog
*take 5 jap*
tepu dah dok study (kunun)

lagi beberapa jam lagi 2016 
akan meninggalkan kita
so bye-bye 2016
Assalamualaikum 2017!

sepanjang perjalanan 2016
banyak rintangan dilalui
phewww
semak kepala juga
tapi Alhamdulillah 
semuanya berjaya di atasi

2016
adalah tahun yang sangat perit jugalah
tambah-tambah dalam ikatan persahabatan
tapi kepada awak-awak
yang tetap setia dan utuh di sisi saya
dan kenal saya sedalam-dalamnya
terima kasih!
sumpah sayang korang!
* you know who you are*

2017
adalah tahun perjalanan dalam
menggengam segulung ijazah
semak otak & sesak dada bila fikirkan
takpe dah tak lama mana dah
doakan semuanya dipermudahkan
aminnnnnnnn

tue jelah aku nak bebel
dalam blog nie
so aku dah nak sambung study balik
Happy New Year, guys!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...