Monday 2 November 2015

MSC Gala Dinner: Garden Of Lights

Assalamualaikum & hye!
lamanya tak update blog!
rindu sebenarnya nak update blog
tapi masa tak mengizinkan..
mana nak buat assignment lagi, tuto la apala
sampai rumah je dah malam...letih mak nakk..

well hari nie kerajinan update entry pasal dinner baru ni
takla baru sangat
cerita basi kekdahnyeee..

so 24 October baru nie sempat join dinner 
anjuran budak-budak junior diploma (final student)

malam tue pergi dinner bertiga ajela

~ok gambar gedik pulak..ahaks!~

dress code dinner malam tue 
Smart Casual (Purple & White)

tapi aku nie suka jiwa je pakai baju lari tema
bajet lari nak melaram ye malam tue kahkahkah..
aku pakai blouse purple sebenarnya bawah selendang black & white tue tapi
dah terlindungkan mana la nak nampak

~doorgift~

malam tue makanan memang sedap!

~yum..yum~

sambil makan duk dengar & tengok junior buat show malam tue
tengah-tengah syok makan tetiba nombor aku kena panggil

~yeay~

aku & Mira menang hadiah cabutan bertuah malam tue...
Alhamdulillah!

lepas makan semua
apalagi 
sesi amik gambar la sebelum bersurai!

~Din, Mira, Kak Sue, me & A'dl~

~with the ladies!~
yang sebelah aku tue Umie..
dia pun perform malam tue

psssssstt...suara dia superb wei!

~us with Madam Idayu~

~me with mummy & daddy~
dah kenapa mummy aku kecik?

~si kembar (Wana&Wani)

Alhamdulillah program adik-adik junior nie berjalan lancar!
congrats untuk adik-adik semua
moga-moga full marks eh semua untuk project korang nie

btw thanks sudi jemput event korang nie!

:)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...