Tuesday 2 April 2013

Penang World Music Festival

Hari sabtu yg lepas..aku berkesempatan utk 
tgk concert Penang World Music Festival nie..
Walaupun tgh sebuk nk exam..tp masih lagi xsedar diri g tgk concert nie..haha
Penang World Music Festival(PWMF) dh penah diadakan pd thun lps
tp thun nie bru berkesempatan nk g..
memula dtg berdua je ngn adk aku..
last minit ayh n mak aku dtg join


concert nie mmg best sgt sbb
kat sini aku didedahkan dgn music dr negara luar..
music yg diaorg bwkan nie lebih kpd music budaya negara masing2..

mlm tue ada beberapa negara yg perform
antaranya Austria,Bulgaria,Malaysia,Filipina,Jepun dan Portugal..
satu negara akan perform lebih kurang 5 ke 6 lagu..
concert bermula seawal 6ptg smpai ke 12 tgh mlm..
majoriti org yg dtg semuanya foreigner

 slh satu uniknya..concert nie diadakan di botanical grden..
bila music dimainkan..kitaorg plak duduk dikelilingi hutan..
serius rasa tenang n lapang dada..


memula bila org perform tue..mmg lyn gila..
org yg dtg sumer sporting..
ada yg menari...ada yg ikut menyanyi..


mmg sgt best n puas aty ngn performance diaorg..
insyaallah kalau thun dpn ade lg..
mmg aku nk join lg..

btw semlm aku bru je abis sem 5..
last paper yg aku amik ialah paper finance..
so lps nie bertapa lah aku kat umah selama 3bln
tp kalau korang de keje kosong nk offer..
PM jelah aku..haha

nnti2 aku bebel lg :)

4 comments:

  1. oo..kerja jual minyak kasturi dengan paksu awak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. @johndoe kalau cmtue sy kena jdik saudagar minyak kasturi le plak...haha

      Delete
  2. waaaaa nak pi.....best2 x ajak aku shira (idham)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lahh..mana aku tau unk minat concert mcm nie idham oi..xpe..nxt year mmg plan nk p..
      Din n danny pown mcm nk g je nxt year..nnti join r..apa2 roger t

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...