Sunday 9 December 2012

Camping+Taiping!

Jumaat(7/12/2012) bru nie kelab PERSIA dh anjurkan satu program camping..
 program nie juga, program pertama utk sem nie..
setelah 2 minggu kami merancang program nie..alhamdulillah jadik juga akhirnya

perjalanan bermula pukul 4 ptg menuju je batu feringghi..
ada yg nek van, ade yg bawa moto n ade yg nek keta..


aku plak mcm besalah..gerak ngn kwn aku yg super sengal 2 org tue..

~bff~

~geng konvoi~

tp besalah..kalau nek keta ngn si danny tue serius mengucap pnjang.sabaq jelah..
dia siap overtake jln lg kot time dh nk smpai tue..haishh...sengal! haha..
perjalanan pown xdelah lama mana..dlm setgh jam je(sbb ikut jln yg lalu dam tue)

elok je smpai..kitaorg lepak jap tepi laut smbil tnggu nk cari port sumer..
pas je settle bnda2 tue..kitaorg kena brief apa2 yg penting..
pastue sesi memasang khemah..
nasiblah aku ade..kwn2 yg gagah perkasa menolong aku pasang khemah..

settle je pasng khemah...acara bbq & camp fire pown bermula

~bbq~

~camp fire~

kebanyakkannya kitaorg buat xtvt sndiri..
time nielah kitaorg lepak..sembang2+gosip+luahan perasaan+nyanyi n mcm2 lg2..
tp nasib ade si ayie tue...sedap gila suara dia..
mlm tue dia nyanyi byk lagu..

dkt2 kul 1pg...aku n the geng mnta kebenaran jap nk kuar g beli air dkt cik finas(lect kitaorg)
pastue..bkn p beli air je..siap pakej mkn kat kedai Khaleel tue skali..
xley blah..tmbah2 si danny asyik duk ngusik ane kedai tue...
sabar jelah..xlarat nk gelak..

balik je dr mkn n beli air..aku lepak ngn mmber2 smpai pukul 5 pg..
xtaulah apa yg aku bercerita smpai pukul 5 pg..tau2 aku dh terlena dkt tikar luar khemah tue..
aku tersedar pukul 6.30 pg sbb mamai dgr org ckp ngn aku..
dgn sape..aku pown xtau..haha..
pg2 kat situ..serius sejuk..aku smpai terketar-ketar..

~prepare breakfast~

lps je breakfst..hadi pown memulakan xtvt permaianan..
enjoy juga diaorg main game tue suma..
aku xjoin pown..(sbb aku tukang tgk je..haha)




~geng yg kena denda menari poco2~

abis je xtvt game sumer..masing2 pakat terjun laut..
mandi laut smpai ke pukul 11 lebih..brulah masing2 naik ats 
n berebut bilik air..tp xsemuanya mndi..sbb ade yg nk smbung mndi
kat tmn rimba..
lpas je kemas..semua org bergerak balik...

aku,danny n din kitaorg mmg gerak blik je..xsinggah kat tmn rimba pown..
otw nk blik kolej pown aku dh tersengguk-sengguk than ngantuk..

elok smpai je kolej..aku terus pecut blik umah..
ngantuk gila wei..
sampai2 je umah..pas mndi aku terus pengsan.

kalau xsebb ayh aku call suruh bersiap nk g taiping..mmg xsedarlah jwb dia..
lps je bgn..aku kemas2 bju blik sbb nk g jmpa mama (mak sedara) aku kat taiping..

lama jugalah xjmpa mama..nasiblah time aku drive xngantuk..
elok smpai je..serbu cik putih a.k.a qistina..

~qistina~

aku suka gila gaduh ngn dia..haha..
tp xlama..dia pown ok je ngn aku..

apa2 pun..mmg weekend nie terisi ngn xtvt yg superb!
letih+happy..semuanya terasa berbaloi..
tnggulah nnti2 xtvt len yg kelab PERSIA nk anjurkan lagi..
happy reading...
nnti2 aku bebel lg




2 comments:

  1. Replies
    1. miss u too fyra...blik png nnti bgtaulah..kita hang out skali :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...