Tuesday 23 October 2012

Hari ini...

Arinie(22/10/2012) mak aku masak bihun goreng...sbb dia dh jnji ngn kazen aku (sila refer sini )..dia pown bru blik cuti dr UiTM Puncak Alam..
pas je masak..aku n mak aku g antar kat umh dia..umh kitaorg dekat je so xde masalah sgtlah..
lepas je antar bihun tue..mak aku ajk dia keluar..kebetulan dia pown xde nk g mana...

~me&fasya~

bkn g mana2 pown..kitaorg singgah BJ jap..pastue g blik pulau beli ikan n crik nsi lemak..
tp sepnjang perjalanan tuh..mcm2 cter r keluar..happy gilos sbb dh lama xjmpa...
mak aku pown byk cter nk dikongsikan ngn ank buah dia yg nie...
cuma sekarang nie tnggu kazen2 aku yg lain blik bercuti..so pas nie insyaALLAH raya aji sesame..

diaorg mula cuti..aku plak mula sem bru..sungguh xbest...xpelah..jnji dpt raya aji sesame ngn diaorg
n knk2 yg xfhm bahasa kat umh wan..:)
nnti2 aku bebel lg..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...