Sunday 14 October 2012

Happy Time!

Mcm entry sebelum nie..aku de gtau ayah aku de ajak g breakfast skalikan?
so rinie ayah aku tunaikan jnji dia g breakfast bersama2..setelah sekian lama xbreakfast skali..
tp mcm biasalah..adk lelaki aku mana mau ikut kami kuar sgt..so kami bertiga jelah..

Bgn kul 6.30pg..siap2 pastue trus grak g mkn..kat tnjung bungah sana nun...
jauh gak lah nk p cri namanya breakfast tue...

~otw nk g breakfast~

~breakfast disini~

~tunggu mknan smpai~

lepas je breakfast..ayah aku ajk g jogging kat Taman Belia...pastue aku ngn separuh hati join jelah..
bila dh smpai kat sana org punya ramai gilos..aku pown dh nek heran
 knp rmai sgt manusia kat Tmn Belia nie...
Rupa2nya ade event Walk with love...kitaorg yg xtahu menahu nie g wat ramai jelah kat situ..ade mcm2..boothlah, persembahanlah n senam robik lagi..smbutan mmg meriah r..semua bangsa ada...yelah nama pun MALAYSIA...

~senam robik~



~ma n da~

lebih kurang kul 10 lebih mcm tue kitaorg pown gerak blik umh sbb mak aku nk masak..
tp memanangkan rinie ary ahad...jdik aku ajk mak n ayah aku g lepak kat air itam dam...
slalu mak n ayah aku je duk dating kat sana...aku pown dh lama xg..so aku ajk depa p sana..

sampai je kat sana..tenang lagi damai aku rasa..dh lama xkena angin sejuk(dam tue atas bukit)
mmg rasa nyaman gilos..so aku amik peluang nie cuci2 minda, otak n semua yg dh rasa berkarat...
~ma & me~
actually mak aku tgh bengang kat aku sbb aku lg tinggi dr dia..haha

~fotokopi~



~tenang jiwa raga~

~dr atas dam~

lepas lepak2 kat dam..mak aku ajk g pasar mlm kat blik pulau plak..so kitaorg grak g pasar mlm sana..
pusing punya pusing..last2 mak aku beli dodol je...yelah kempunan ritue blik nogori ayh aku mls nk kacau dodol...
pas je beli dodol tue..kami pulang ke rumah yg terchenta nie...penat mmg penat tp penat berbaloi..
aku pown puas aty dpt jejln(ditanggung keluarga! walahweh!haha)
nnti2 aku bebel lg.. :)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...